Gosan

nemen hallå där!
Var så duktig på att uppdatera i helgen.. haha, eller? 
Sa håll utkik, men det var ju inte mycket att hålla utkik efter på 
detta stället hehe. 
Spelar ingen roll om jag säger att jag ska bli bättre på att blogga, för
det blir jag aldrig! Är väl inte min grej, helt enkelt haha. 
Fast tycker det är ett roligt sätt att visa bilder på, när jag väl 
tar några! 
Sitter just nu och äter världens lass med falukorv och spaghetti, haha. 
Ska plugga idag, så ska sätta fart med det snart.
Ha en bra tisdag mina vänner! 
 

Kommentarer
Postat av: Honey

Åh så söt! Sikken modell!;)

2012-11-27 @ 21:10:49
Postat av: sophia

det var dom bästa bilderna du har tagit på länge!!!!!

2012-12-01 @ 18:23:40
URL: http://blommoroblader.blogg.se
Postat av: Wilma

Åå, vilken söt hund!
Vart har du köpt halsduken? Jätte go o mysig <3
Kramis

Svar: Tackar tackar! Den har jag köpt på Gina för drygt ett år sedan! Den är verkligen jättego! Kram kram
Frida

2012-12-16 @ 09:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0