Mysipys

 
Hallu hallu!
Nu sitter jag i soffan och njuter av att inte göra någonting och laddar upp batterierna lite. 
Har varit en låång dag i stallet idag. Men så roligt, såklart. 
Körde idag för första gången i mitt liv hästtransport, det ni!
Har testat en gång innan, men då var det ingen häst i haha.. Men det gick jättebra, så det 
var skojigt hihi. Har faktiskt stått på min "vill göra lista" att lära mig köra transport! 
Då kan jag själv ta med mig hästen och åka dit jag vill, såå smidigt och 
underlättar väldigt mycket när man ska iväg! 
Plus(bästa av allt) att jag har köpt egen bil, weyyy hihi. 
Med dragkrok, så nu är det bara att tuta och köra haha! 
Nu får ni akta er för mig och mitt ekipage ute på vägarna..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0