jag vill ha.. (:

                                                                   hellouuu (:
idag vaknade jag klockan sju typ.. vet inte vrf
? men iaf, så gick jag upp o åt frukost..sen gick jag o la mig igen:D
jätteskönt (a så sov jag till tio eller ngt .. o nu har jag inget att göra.. jag vill till bollina trallaala..
men vägarna är alldeldes för hala att cykla på ( jag måste cykla -.- (a  )..

 jag funderar på att köpa denna boken, där står det typ om natural horsemanship.
För de tycker jag verkligen om o det verkar jätteintressant ;D

,
                                                           




                                                     o kanske en sådanhär till bollina :

som ni ser så har dom e sådan i boken, o denna sorts grimma kallas repgrimma ;)
man får bättre kontakt med hästen, o den funkar fin fint att ha om man ska börja med nh.
                     
               bara en snabb liten uppdatering, bloggar kanske mer om de händer ngt intressant
                                         ( vilket de nog inte kommer h'nde idag, haha )
                                                         så ha det, tack ni som läser ;)
                                                                        hejjs ♥
                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0