lite bilder!

tjosan ;)
bloggen är verkligen inte klar, så den får vara lite sådär halvkul under en tid framöver.
denna datan o min blogg vill nämnligen inte sammarbeta! ;(

hade fått ett par vita benvärmade som jag pimpade lite i slöjden o här kommer lite bilder :D

´
tror ni fattar hur dom ser ut lite granna ut nu. (:

överljus.

o idag har jag vart med julia först, o sen med jeanette ♥
julia fotade mig o min bebis (aa
bild kanske kommer ;d
sen sttack jag till nett, o hjälpte henne med SO:n o nu e jag astrött ><
¨
eller nu kommer den ;d


haha,  hejjs (:

o jaha, nuvar min "frida-grejj" borta igen
H E J D Å



Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: grazie :D

2009-12-12 @ 22:56:01
URL: http://tibto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0