tisdag (:

chacha (a
jag e fortfarande inte riktigt nöjd med bloggen.. skulle vilja en MKT större header!
det ser bara löjligt o stelt ut .
o kanska själva de man skriver på, vet inte vad de heter men där denna text hamnar vill jag ha lite bredare med (y'

nu ska jag bara borsta tänderna o fixa mig lite, sen ska man då ut..
JAG ÄLSKAR SNÖ !
sen kanske jag ska hänga med Mimmi till stallet o se när hon rider (:

o vet ni vad jag vill ha ?
en plattång (:
min e sönder så den hjälper inget..rätt meningslös.
den bara sliter ><
fastd e e rätt mkt saker jag vill ha nu..får väl trolla lite med pengarna x)
jag vill ha.. (A)
- en plattång
- repgrimma o grimskaft, sånt där långt
- o den boken  som jag visade i ett annat inlägg.. (:
inte så mkt saker kanske, men de blir en del moneyy tsmans x)

pjuf, nu fick ni en rätt lång uppdatering (:
tjo !

o när jag ändå är i farten, kan jag ju säga arr jag vill ha en ny såndär fridagrejj x')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0