lev för stunden! ♥


.
 ♥


inte något vidare snyggt med texten mitt i bilden.. me bilderna är verkligen mina, haha (A)






Tjaaaa allesammans!
ska ja säga en sak ja är riktigt dålig på?
att uppdatera * stort smile* .
me nu ska ja faktiskt börja.. höhö. de har ni inte hört förr, nejnej ;)

9:an är snart över..
skönt med lov, ofc! ♥
men seriöst, me uuuuuscchi va ja kommer sakna allt o alla ;(
vill inte börja gymnasiet!
ska verkligen njuta resten av tiden tillsammans med min underbara klass.
är det någon därute som känner/kände samma sak? o:


anywaaaay, har bakat en massa bullar  som ska me på klassresan! ;D
muums mums, heh
o nu ska ja rida (:
tjao!


Kommentarer
Postat av: Simon

jag känner samma :( Vill gärna börja gymnasiet men kommer sakna alla i klassen D; men men.. ;o

2010-06-01 @ 17:39:11
URL: http://www.dreamseed.nu
Postat av: A N N A :)

svar: Taack :D

2010-06-06 @ 14:48:58
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0