smink

- smink -
jag tycker man ska anväda smink för att förstärka sitt utseende, inte täcka vem man är!
många säger att man är så falsk med smink
men de flesta som använder makeup ( växlar ordvalet xd) känner sig nog mest som sig själv med smink.

kan man få ngt "bättre" med smink, så klart man använder de
men de behöver väl inte betyda att man spacklar över hela sig med massa gojs för att man inte vill vara
sig själv.
men så kan de ju vara för en hel hög...
 så borde de inte vara!


litet ordutkast, bara sådär
kände för att uppdatera om ngt..
och en bild ofc (:


( tog bilden genom bilrutan ;s )

pussokram!


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller helt med dig :) Jag känner mig stoltare när jag främhäver t.ex. mina ögon, som att jag skiner ut :)

Snygga färger i bilden♥

2010-03-20 @ 21:19:43
URL: http://annamathisen.blogg.se/
Postat av: Maria

han är en chihuahua =)

2010-03-21 @ 17:15:54
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0