back to school!

Tjolahopp!
Första skoldagen denna terminen idag dåva! Säger som dom flesta andra tror jag, roligt att träffa alla underbara
vänner igen, men det är inte dugg kul att börja plugga. Hjärnan är på semster, i allafall min, och jag
kan säga att den svävar fortfarande på moln!.. Men snart kommer den inse vad som väntar, haha.
Det roliga nu är att det är fler ämnen man själv valt, ettan var som nian(tråkiga ämnen..) fast lite svårare!

Denna terminen tänker jag vara hurtig! Börja med sakerna i tid, äta mer i skolan(räcker att det går en lektion så är man hungrig igen..!) och röra på mig mycket så jag orkar och allt sånt!
Säger jag nu iallafall, sen till hösten/vintern kommer man väl ligga där framför tv:n och inte göra det man borde, haha!





Tog några snabba, inte så vidare spännande blixtbilder med lilla kameran!
Men tycker det är så tråkigt med inlägg utan bilder, hehe.

See you!
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0