matmatmat

Hallåhallå!
Nu har jag kommit hem från skolan, andra skoldagen..wuhu!
Vädret är allmänt tråkigt, eller mysigt som man också kan uttrycka det om man vill vara lite posetiv, haha!
Man kanske skulle sätta på en film och chilla lite..
För chilla och sova är det enda som är i mitt huvud när jag vaknade imorse!
Det första jag tänkte var gud vad jag inte orkar! å, vad jag älskar min säng.
Känner ni igen er? haha!
Var nära på att lägga en lapp på min egen säng med texten "Jag älskar dig, brb!"
Men pussade bara kudden istället, hähä.

Men nu har jag ätit, så är mätt, go och glad! :D

mästerkocken.. haha! kan både prata i telefon och göra mat samtdigt, skills på hög nivå! hehe.




Ser ut som jag har håret i munnen eller något!
De står typ ut lite här och var... Haha!

Kramar till er alla!
/ Friida

Kommentarer
Postat av: Kristian André

vilken mumsbit

2011-08-24 @ 21:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0