Breathe slow

Tjenare!
Sitter nu gött i soffan med fötterna på bordet och tittar på House efter att ha skrivit på min underbara spanska.
Vill bara ha den överstökad! Usch usch!
Men har ätit massa nutella och haft tända ljus så det har rullat på ganska så okej, hehe.
Idag var det lite snö som tappert låg på marken och gav lite december känsla!
Mysigt, det har jag inget emot!
Förutom att jag inte kan ta moppen till bussen och måste gå hem sen efter skolan, haha!
Ojoj oooj, du tvingas röra på dig Frida..!
Nu har jag inget mer på hjärtat och vill sova, su nu ska ja nog göra det, hihi.
Kram och Gonatt till er!

Kommentarer
Postat av: Sara älskar Bollan-Bubblan

Guud vad sööt du är ^.^

Kram på dej <3

2011-12-08 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0