My day today

hallåå goingar!
Idag är det faktiskt så att det är min dag, hihi!
Känner mig jätteglad, och nu när den börjar lida mot sitt slut.. Vill bara göra om den igen!
Det är för himla gott att fylla år alltså!
Speciellt på morgonen.. När familjen kommer in och sjunger! Nästa år ska jag vara redo och filma!
Så kan jag kolla på den om och om igen!
Födelsedag så många gånger jag vill, haha.
Har haft en toppenmysig dag, tack till alla som sagt grattis och gjort den till något extra!
Och vill bara påpeka att internet funkar igen, yähyähyääh!
Tänkte nästan att det skulle börja funka på min födelsedag, haha!
Har ingeeeeen bild från idag..  Ingenting!
Så får bli en liten blandat kompott!

Kommentarer
Postat av: Lars

hej, och det var så lite med att "jag" sjöng...

2011-12-15 @ 21:42:21
URL: http://dinerofn.nattblogg.se
Postat av: Sara älskar Bollan-Bubblan

såå sööta Bilder <3

kraam :D

2011-12-20 @ 15:30:21
URL: http://www.minhast.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0