Mysigt var det här

Haallå hallå där!
Har ni fått någon julkänsla än? Själv håller jag på att försöka få lite sådan.
Julpyntat lite mysigt på mitt rum och tänt 11 ljus, för att vara exakt, haha. Blir så varmt och cosy!
Älskar tända ljus! Tror man mår bra av det faktiskt, det liksom lugnar själen, iallafall för mig hehe.
Kan aldrig bli för mycket tända ljus!
Sitta vid datan- tända ljus
Plugga- tända ljus
Mysa- tända ljus(sååklart!)
Äta- tända ljus
Duscha- tända ljus
Se på tv- tända ljus
Ja, tror ni förstår att det mesta gör jag med tända ljus, hur det nu låter.. Haha!









Är suuupertaggad för att fotografera! Bara pillrar i fingrarna, haha.
Skönt att det snart är jullov, hoppas på goa frostiga mornar!
Morgonstund har guld i mund som man brukar säga!
Ha det gott och juligt!
Tjobro

Kommentarer
Postat av: ewe

sv: åh tack så mycket!:D



mysiga bilder!!

2011-12-20 @ 22:49:22
URL: http://ewiss.devote.se/
Postat av: Lars

Cool blogg asssooo



Äre okej om man drar en kopppiieyyy eller ?

2011-12-21 @ 22:05:01
Postat av: Amanda

sv; Tack så mycket! :D

2011-12-22 @ 11:27:17
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0