Sweet monday

Hallå hallå!
Glest mellan gångerna jag tittar in här.. Men det är ju inte det enda i livet om man säger så, hehe!
Kan knappt själv tro att jag säger sweet monday, men börjar alltid tio, och slutade idag(varannan vecka)
tio i elva! Lång och tuff dag..!
Åt i skolan, sen stack jag hem och har nu fotat reklambilden för en choklabit som vi fått
som uppgift i fotot. Tycker det är superskoj att ta sådana här bilder!
Roligare än att ta bilder till reportage och grejer, även om själva fotandet är kul.
Då måste man ha en tanke bakom och typ budskap och hela kittet, haha ojoj så tufft!
Detta är mer min grej!
Så ni kan ju tänka er att jag efter denna fotosession har ätit en del choklad.. Haha!
Så ontyttigt mätt och glad tänkte jag ut och springa.
Ha det fint alla goa där ute!
Åh så gott
Den här sista lilla godingen är ett litet smakprov på hur min reklambild ääär!
Min hand kommer inte vara med och lite annat, tog den efteråt för skoj skull bara, hehe.

Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sV: Tack så mycket :)

2011-12-05 @ 14:25:03
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0