livet leker´

Hallå gott folk!

Jag minns att jag lovade mig själv i början av sommaren att jag skulle göra saker,
inte bara låta dagarna svepa förbi genom att bara vara hemma!
... Och jag kan säga att så har det blivit, haha.
Kan nog räkna dagarna jag har tagit det lugnt!
Första tre veckorna jobbade jag på en ridklubb, och jag heela sommaren har jag ridit ungefär
fyra gånger i veckan!
Tiden som blir över försöker jag att vara med kompisar, sola och bada.
Så får man ju vara lite med familjen också, haha.
Och nu har jag fått jobb på ett annat ställe, så här är det full rulle kan jag säga!
Men pengarna rullar ju också in då... och väldigt fort ut igen, haha! ;-)
Men men, kort och gott- livet leker!




haha.. åh så charmigt!
brukar inte ha cam-bilder, men nu var de så ont om vanliga.. hehe!

// fridis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0