freedom

HEEEEEEEEJ
det är tre dagar kvar kvar tills sommarlov.
hela långa vintern har man gått och längtat efter värme och sommarlov! och nu är de snart här.
det bästa är nästan nu, när man bara räknar ner tills de börjar.
sen är det typ bara nedräkning tills skolan börjar igen! haha, nej nu ska jag inte vara så tråkig
sommaren är bäst, heelt klart.


no more pluggning förrsent höstterminen! helt okej ;-)


på tal om ingenting..
satt och kolla i tidningen lite(tro det eller ej), så fastnade jag på uppslagen där de stod om en liten tjej
som hade fått en stor högtalare i huvet och kunde inte prata, såg och hörde dåligt och flera allvarliga skador.
tänk ett litet barn, friskt och glatt.
livet måste vändas upp och ner, helt och hållet.
kan inte tänka mig in i den situationen, det känns som min hjärna liksom vrängs när jag tänker på det.
det går bara inte..
stackars stackars familj.

lite serious talking där också :)
ha det bäst nu, hoppas ni får ett bra sommarlov!
eller, ha ett fortsatt bra sommarlov för vissa ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0