2011-05-03

tjosan bloggään
har varit väldigt off här, kom av mig på lovet men nu ska jag väl hitta tillbaks hit! ;)
idag har det regnat, och såklart har många klagat..
men vi har ju faktiskt haft sol i nästan TVÅ VECKOR!
inte en dålig dag sen påsklovet typ, så tycker det var okej att det regnade.
inte för att jag tycker om regnet, men det har ju inte regnat på tokigt länge för att vara sverige


jag i måndags om ngn vill veta
haha, nej nu ska jag gå och köpa godis tills imon, nationella oo:

ha det!

Kommentarer
Postat av: Märta älskar Saade

Heej, sötnos!

Håller med dig, men det snöade ju tom och då var det inte kule! Fast regnet var okej, haha <3

Kan inte du lägga till www.barasaade.blogg.se under "ta en titt"??? Snälla!!!?

Kram o pöss

2011-05-03 @ 18:42:21
URL: http://barasaade.blogg.se/
Postat av: lixy

Bra blogg :)

2011-05-04 @ 09:21:19
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0