Back again

Nemen hallå!
Nu var det ett litet tag sedan.. Rättså långt tag sen! Har inte bloggat på hela lovet ju! Var är det här?
Blogga är lite utav min vardagsrutin på något vis, och på lov har jag inga vardagsrutiner, haha.
Så det är vad jag skyller på, hehe.
Meen nog pratat om det, nu är jag back on track again! Tror jag iallafall. Ska försöka, det är
ju faktiskt lite roligt detta, haha!
För övrigt har jag haft ett toppen lov, varit med mina goa vänner, ridit, festat, shoppat
och pluggat ytterst lite! Det var en härlig tid..
Men får nu skylla mig själv att jag inte pluggat, har engelska prov imon och har knappt gjort något alls.
Har en del andra grejer också, men känner att jag inte bryr mig, typ(det känslan kommer inte ofta!).
Börjar bry mig på onsdag igen. Hehe.
Hoppas ni har haft ett kanon lov!
Vi ses väl snart igen hoppas jag!
Hemskt vad mycket jag hoppas då, haha.
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: ulrika dillner :)

Vart har du köpt tröjan? :)

2011-11-07 @ 14:08:14
URL: http://bakamedulla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0