Mysig tisdag

Heejhej!
Idag har jag varit trött.. och trött! Gick lång dag också så nu känner jag mig ganska så slut!
Men fick en god idé så beställde pizza efter skolan! Så fick en mysig stund med min fina vän med
tända ljus och härligt ett härligt talk så att säga, hehe.
Det var underbaart gott! Var väldigt hungrig, åt nästan hela pizzan!
Händer aldrig! Haha oj så jag åt.. Var så mätt så jag knappt orkade resa mig sen!
Nu ska jag försöka göra lite matte..
Ha det bäst fina människor ute i det kalla Sverige!
Mina ögon ser ganska skumma ut..! Men får glädjas att dom inte är dubbla i verkligheten, haha.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara love Bolina

haha snygga ögon :))

kram på dej med :I

2011-11-25 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0