At the moment

Hejsan!
Gissa vad jag gör. Gissa vad jag ska göra?
Jag äter. Jag ska plugga.
Samma söta visa varje dag, åh så spännande!
Tur att det inte varar för evigt!
Tror jag har bestämt mig vilken färg jag ska färga mitt hår nu.. Brunt.
Har en tvär fet besluts ångest mellan brunt och blont!
Men börjar bestämma mig för brunt nu.
Ni ska veta, tror hela min klass är insatt i vilken hårfärg jag ska ha alltså, haha!
Det har typ blivit psykiskt jobbigt, galet alltså.
Men men, ska nu käka klart sen plugga spanska.
Jippe jippie yayyay Jippie jippie yääh
Det är någon reklam som sjunger så, om ni undrar. hehe.
Gladeligen lagar jag mat, ojojoj knappt klokt!
Eller kanske inte, men nu ska jag äta kaka och sen plugga. Som du sagt nu några gånger.
Haha jajaa
Byyee sweet hearts

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska bli spännande att se dej i brunt nu :)



kRAM KRAM från Jollan och mej :*

2011-10-26 @ 18:42:06
Postat av: felicia

fina bilder!

planerat vad som händer i helgen?:D

2011-10-27 @ 12:38:30
URL: http://fotokobran.se
Postat av: My Vestlund

Fin fina bilder :)

2011-10-27 @ 22:37:21
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0