Blåsigt värre

Hallå i stormen!
I morse var det ju typ helt stilla och nu blåser man ju nästan iväg! Typiskt asså!..
Men jag har ändå haft humöret på topp idag får jag lov att säga, hehe.
Kanske för att det är kanelbullens dag idag? Haha, livet är ju fint!
Får se om det blir något bullbak, hähä är ju inte så jättebra på det där
i köket kanske, haha.

För övrigt blir det att plugga resten av dagen, kanske gå en liten powerwalk..
Det var ju typ tre veckor sedan man rörde sig, förutom att jag cyklat
till bussen igår och idag.. Det är ju så långt och så, haha! Typ en kilometer.
Men jobbigt i vinden faktiskt!









Lite bilder på min kära spegel också, Hehe.
Brukar aldrig ta bilder på mig själv i spegeln men en gång är ingen gång haha!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Tack så mycket! :)

2011-10-04 @ 22:31:10
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Sara

Fina bilder :)

2011-10-04 @ 23:38:46
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0