Fint

Hej gullungar
Sitter just nu och bränner min mat, som vanligt. Inte med mening dock, haha men ändå lyckas jag alltid!
Väldigt svårt att värma mat i ugn förstå ni, hehe.
På tal om mat, eller ätbara saker så har jag godisförbud sen i lördags och en månad framöver..
Men jag ska minnsannemej klara det! Har gjort det förr så jajamensan.
Men det hjälper inte att det ligger två stora Marabou chokladkakor i kylen!
Utmaning är vad jag kallar det!

För övrigt såg jag just nu min pappa fräsa iväg på min moppe( haha 100& randomness)
Inte bara jag som gillar den tydligen, haha!
Nä men okej, han har lagat den så det är ju heeelt okej!








Hoppas ni får en riktigt riktigt trevlig dag vänner i alla åldrar!
Hej hej tant Frida är ifarten
Ha det bra iaf, haha
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: linns beautybox

åh lycka till med godisförbudet. det hade ajg aldrig klarat :D

2011-10-05 @ 17:41:28
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

tusan vad fin du är!

2011-10-06 @ 22:42:50
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0