Mums!

Hallååå!
Vilken go dag vaa, förutom ösregnet som sköljde över oss som en våg. Trodde våran lilla bil
inte skulle klara o köra igenom vattenmassorna vid skolan haha!
Har varit med Evelina och fikat en riktig gofika(hehe) på Espresso House!
Fast innan det, gick jag runt på skolan helt ensaaaaam och vänta på att min kära lilla vän skulle sluta, hehe.
Och jag som inte kan sitta still någon längre stund, var ju över allt på hela skolan hela tiden haha!
Gick genom cafeterian typ 30 gånger. Typ.

Men värt var det, såklart!
Supermysigt!
Köpte även en ny parfym, Rihannas! Den luktar så gott! Den luktar så man nästan vill smaka på den, haha.
Nu ska jag plugga, har prov imorgon i rörlig bild och lite spanska läxa!
Ha en fin torsdagskväll!




Kommentarer
Postat av: Linda Jungarå

Svar: Tack för den snälla kommentaren! Värmer jättemkt!



Kram

2011-10-06 @ 21:04:42
URL: http://lindajungara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0