Spin del nät

Tjolahopp!
Kom nyss hem från dagens äventyr... Haha, till Stenungsund och hämtade minneskortet, dom hade hittat över
1000 bilder på det, så hoppas att Stockholmbilderna är några utav dom, hehe!
Köpte även en spegel, jätte fin tycker jag! Stor så hela jag syns, inte bara fejjan so to speak, haha.
Köpte ett nytt minneskort förresten, 8 GB alltså dubbelt så stort som innan för bara 50 kronor!
Vilket kap!
Det var för att jag skulle få ett nytt, lika dant som det gamla, men så tog jag ett större så
blev det såhär bra!

Här är jag idag då!









Nä, jag bara skoja. Ojoj, vad kul det var.. haha.
Knäppte dessa bilder förut idag!

Ha det gutt!

Kommentarer
Postat av: anna

oooh var köpte du det? :D

2011-10-01 @ 21:34:37
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0