Finfin dag + störtskön

Hejhej folk där ute!
Nu sitter jag i min nyinhandlade knall rosa mjukisdräckt, haha. Otroligt mysigt, snacka om gos!
Vad härligt livet blev, haha!
Ska snart käka något, magen skriker efter mat.. Sen iväg till några hästar som jag typ
ska vakta till helgen! Det blir nog toppen toppen!

För övrigt hade jag en halv lektion idag, och sedan skolfoto! Vi får väl se hur detta blir.. Bara att
hoppas att man ser någorlunda ut, hähä.
Sen skulle vi haft matte, men det blev inte så, men det gör inte mig någonting, så att säga!
After that begav jag mig med min vän och ströva runt på torget. Köpte då denna lilla
dress, gosigt värre.







Nu blev jag akut trött..
Hehe, ska nog lägga mig en stund, så ni vet.. haha.



Kommentarer
Postat av: malin

TÄVLING PÅ BLOGGEN!



FÖLJ BESKRIVNINGARNA FÖR ATT VINNA ETT IPHONE-SKAL!

2011-09-23 @ 16:21:42
URL: http://malinsofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0