Not good

Hejsaaan!
It´s friday, sweeet! Denna veckan har gått så otroligt fort, nog den allra snabbaste veckan
i hela mitt nästan 17 åriga liv. Då är det fort, haha.
Förut skulle jag ta några bilder till bloggen, så testade jag ljuset och klicka en bild.
Det var nääästan bra, så jag justera lite och tog en till, men då puffa det upp en
ruta, där de stod typ- Kortet är skadat och bör inte användas.
Dumma bugg kort täntke jag och tog ut det och satte in det, men det stod så fint när jag
tryckte på knappen där man kollar bilderna- Mappen innehåller inga filer.
...................................................
Alla bilder från Stockholm, från fotoreportaget, poff borta!
Jag orkar inte ens bry mig, det blir för jobbigt.
Men åkte i allafall in och lämna kortet på kamerahuset så hoppas jag att jag kan få tillbaka
dom på något magiskt vis.



Bild från en annan dag dåå

Ha en fin kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0