regn och rusk

Tjeenare bloggen!
Ja, rubriken talar starkt... Det regnar och känns allmänt ruskigt. Mään det är lite mysigt tycker jag, iaf nu
när man bara ska vara inne, hehe. Tänkte ut och gå när det lugnat sig lite... Om det nu gör det!
Annars dåå? Jo tack, det rullar på bra. Förutom att jag var heeeelt lost på sista lektionen idag.
Inte bra att lägga matte och naturkunskap sista timmarna.
Jag fattade ingenting. Ingenting.
Men ska bättra det till nästa gång, då ni! Då ska jag vara på hugget, så det så!


Åh, min lille pisse!
Han vill gärna ha en puss, även om det inte ser ut så, lovar. Haha!
Efter bilden hade tagits la han sig ner på min mage och tyckte det var riktigt trevligt, haha så mysigt
tänkte inte jag att det skulle bli, skulle bara ha en söt liten bild, haha.
Låg kvar där en stund, sköööönt. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0