Al Natural

Tjabbanixen!
Jaa, dag är det onsdag.. Och, jag har inte så mycket att säga om denna dag egentligen!
Ska till stallet vid tre, wehu!
Taggar trots vädret, det ska inte få hindra mig, maha.
Igår var jag riktigt flitig tycker jag faktiskt!
Jag var ute och sprang, var hos hästen en sväng, fixade sommarjobb,
ringde några samtal som stod på att göra listan, hehe.
Sen på kvällen var jag med en kompis, så jag hade en great daay!
Hoppas ert lov rullar på bra!
Fridilinen idag, gått upp ur sängen typ, hehe.
Torrt härligt hår som jag inte rört, men ska till stallet sen
och där bryr jag mig nadaaa. Ljuvligt.
Tjo på er !

Kommentarer
Postat av: Sofie DJ

Svar: Tack ska du ha :)!

2012-04-11 @ 17:58:31
URL: http://duvhok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0