Påskafton

Tjenixxen people
Slänger inte några påskiga bilder från vad jag gjorde på dagen igår!
Var hos hästarna med Sara och Sofia, och givetvis så påskade vi!
Jag är snart arton men jag tänker vara liten tills jag blir stor, haha.
Det var ingen traditionell påskning direkt..
Vi satte fjädrar lite här och var på pollarna, och sen red vi iväg och sa glad påsk till alla vi mötte hehe.
Jätteroligt var det, hade en perfekt påskafton!












'








Okej, jag erkänner, det var inte bara hästarna som blev pimpade, haha!
Vi skrattade en hel del åt varandra!
Hade nog skrattat ännu mer om jag sett mig själv, haha.
För övrigt fick fjäderhovar och katter fick vara utsmyckning
på vår väg till Blåkulla!
Peace ouut så att säga
Tjao

Kommentarer
Postat av: MY

Sötisar!

2012-04-08 @ 22:32:00
URL: http://myvestlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0