Måndag

Hallu!
Tänkte börja med att sammanfatta min födelsedagshelg lite kort, occh den har
varit kanon! Jag är supernöjd, ätit gott, haft kul, fått fina presenter, så 
jag kan inte vara annat än helnöjd!
Har världens goaste vänner kan jag ju bara säga! 
Och idag då, back to reality, måndag och allt. Ska plugga, har prov imon
och ba kikat på det snabbt en gång igårkväll.Kan nog inte bli annat 
än mvg, hehe..
Tog lite bilder med mina kära husdjur förut, haha, blev för 
det mesta bara mongobilder! 
Se och njut... Haha. 
 
 
Notera katten som sitter i bakgrunden och kollar på mig och Boussa på första bilden, haha fint.  
Andra bilden, väldigt bra modellerat av katten där, tittar in i kameran och allt!
Tredje bilden... Ser mongo ut, men var faktiskt mysig hehe. 
Och nej, jag är inte kala fläckar i håret..Haha. Uhu, det hade
varit superläskigt. Men iaf,
Ha en go måndag vänner, tagga lov snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0