Brusiga PICS

Hola amigos!
Sitter just nu med näsan i spanska blocket och tänkte försöka förstå mig
på det där med konjuktiv! Ska nog kila ner till köket
och fixa mig en kopp med varm saft, mums mums!
Är lite frysen efter en kylig men frisk promme med hunden.
Och frysen från skolan. Idag var det ruskigt kallt! Kan inte vara bra för
själen att gå runt och spänna sig hela tiden! Usch Usch.
Men varm saft löser det problemet, hehe.

Jaa, snart är det lov!
Vilket ni nog redan visste, haha.
Jag ska vara så mycket detgår i stallet, vara med goa vänner och ta det lugnt.
Fortfarande trött från förra helgen, haha.
Just det, så ska jag plugga med! Nu blev det mycket roligare...
Hoppas ni har några goa planer ni med!
Tjenixxen!


Tyckte först jag såg lite rolig ut.. Sen såg jag hunden. Haha fuling!




Skön bild.. Jag har fullt upp med självutlösar- klicken som inte vill klicka, och Boussa verkar vara helt
förvånad över att den inte tar, haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0