Kind of cute

Tjillevippen!
Min kära familj och jag(men mest pappa) håller på att rensa ut skrubben.
Ett härligt utrymme där vi bara slängt in allt som vi inte
har framme för tillfället.

Fick några kassar att rensa, och en utav dom var det
mina (då), mest värdefulla leksaker, haha.
Tror alla tjejer har massa minnen från sin docktid... Så gulligt, tycker jag!
Slängde nu det mesta av det, men behöll den dockan som
jag minns som favorit, hehe!
Tänk sen och visa sina egna barn, mammas uråldriga gamla dockor haha.






Mamma frågade om jag inte skulle leka lite, haha.
Såg väl ut som det när jag ställde upp det!

Kommentarer
Postat av: sandija-döv-fotografier

sv. tack! ;D dsm

allt bra?

2012-02-14 @ 23:47:09
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0