Life is good

Halli hallå!
Har haft en kanonhelg på kryssningen över till Finland! Blev som jag sa, mycket dans och sånt härligt!
Gav gärnet, hehe sjukligt vad svettit det blev! Härligt härligt.
Tack för denna helg min goa Jeanette!
Till denna dag... Har kommit hem från skolan, käkade räkor och kollade
på ett avsnitt från ponnyakuten, hehe. Tycker det är såå
intressant och se hur de löser problem. Blir som ett litet barn, haha.
Nu knökar jag i mig Djungelvrål, yummi.
Knökar fick det hela att låta mindre gott.. Jag smaskar i mig smarriga Djungelvrål, haha.
Det var allt för denna gång, ha det gott goingar!
Ojdå, busigheten i mig tog över.. haha.
Tror just någon nådde toppen av söthet.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Sv. tacktacktack! :D:D

2012-02-07 @ 16:09:17
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0