Den elfte

Hola amigos!
Mätt och belåten sitter jag och väntar på att skumtomtarna i ugnen ska bli klara, hehe.
Har ni testat det någon gång? Ta sånt där juleskum och sätt in i ugnen eller mikron tills
de fluffar till sig!
Meega gott kan jag tala om för er! 9/10 i smarrighet.
Verkar väl som att jag äter söta saker väldigt ofta, "grillade" ju chamallows sist, haha!
Fast, sanningen är väl att jag gör det också... Hehe.
Jag är en riktigt gottegris, älskar kakor och godis!
Tårta och glass är jag däremot inte lika förtjust i om man jämför med kakor och sånt..
Men det är mumma det med, hehe.

Nog söt-snackat! Idag ska jag... Lägga mig tidigt!
Man har ju missat några sovtimmar när man försökt att vända tillbaka dygnet.
Annars ska jag väl träna lite och såå.









Nej, jag spelar inte piano hehe.
Tycker bara det ser ganska så fint ut.. Så då får man ju fejka till det lite!
Det jag kan på piano är typ Blinka lilla stjärna och Jag är fattig bonddräng, haha.

Adios!

Kommentarer
Postat av: jennifer / photography

Åh, tusen tack!

Vilka fina bilder, kram!

2012-01-12 @ 19:01:01
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0