Mitt bästa tips!

Mitt allra bäst tips för dig som vill ha långa och starka naglar, är nagellacket
från Trind. Ett hett tips kan jag tala om för er!
Det hjälper verkligen! Jag är kär och fast med det!
Tycker om färgen också, det finns ljust(lite vitaktigt), genomskinligt och rosa.
Jag har det ljusa, och tycker om färgen riktigt mycket också!
Har använt det i några månader
och mina naglar har never ever varit så starka eller långa!
Så vill ni ha någon som veeeerkligen gör skillnad, använd detta.
Finns att köpa på Kicks för typ 130 kronor, så värt så jag smälter.
På sista bilden är det lite andra goingar med, baslack, vanligt nagellack + topplack!
Bra det med, men Trinds är ljuvligt.
Ha en fortsatt bra fredag den trettonde!

Kommentarer
Postat av: olivia wikström

snygg blogg !



har du klarat dig igenom fredag den 13 ?

kram :)

2012-01-13 @ 21:43:58
URL: http://www.nattstad.se/oliviawikstrom
Postat av: rebecka p

fin ny header frida! :)<3

2012-01-14 @ 23:48:20
URL: http://www.bexa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0