Work

Heeejsan!
Idag har jag, Julia & Vanessa dåå varit och typ jobbat på Svenska Mässan!
Där var massvis med IT-företag och allt sånt som jag är sååå insatt i.. Haha.
Men fotot kan jag ju, och det var vad vi gjorde.
Efter en hel dag med massa människor och prat hit och dit är jag ganska så trött!
Men på ett gott sätt, och är jättenöjd över dagen!

Det har varit toppen och roligt, gick runt och prata med en heeel del
människor från andra företag om vad dom gjorde.. Och sen efter lite
lyssnande(och fick dom att lyssna på vad de företaget gjorde som vi fota för) plåtade vi dom!
Ler lite åt det nu, det var roligt och egentligen väldigt random haha!
Här kommer lite pics från dagen!








Observera Vanessas samling av pennor vid kragen, haha!
Man får ju passa på när det är gratis!


Japp.. Och det här var då.. någonting som tålde 40 minusgrader och 75 plus grader!
Eller om det var tvärt om, haha.




Kommentarer
Postat av: filippa

asså waah, älskar din header! superfin :)

2012-01-18 @ 22:00:58
URL: http://fliprym.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv; Taack! :')

2012-01-20 @ 18:48:52
URL: http://amandafoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0