My weekend














Hellu hellu!
Denna helgen har varit supergo, eftersom fina supergoa Anna har varit här!
Mysigt värre! Vi har fotat, ätit&ätit.. och ätit och sett filmer och varit hos pollarna.
Kan inte bli så mycket bättre.
Hon åkte idag, och då bar det av på nya äventyr till farmor.. Haha.
Efter det övningskörde jag, tycker själv jag är ganska duktig, haha!
Jag, lilla Fridis köra bil... Ojoj säger jag bara!

Beställde nyss ett arbetsrep som jag ska ha när jag jobbar med JollanPollan.
Gött att jag äntligen gör det, wuhu nu kör vi!
Är så taggad, älskade hästisar.

Nu ska jag äta, sen sängen.. Och sen rullar veckan igång!
Here we go livet!

Kommentarer
Postat av: anna

Gillar din skjorta! Vart är den ifrån? :))

2012-01-22 @ 21:13:07
URL: http://annamathisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0