Yesterday

Tjulahopp!
Just nu lyssnar jag på skön music i tysthet.. Mamma och pappa sover(försöker iaf!), funderar
på att se en liten film bland tända ljus, haha!
Annars vaknade jag idag upp hos mormor och morfar, kvickt iväg till hästen!
Det var som vanligt underbart.
Mitt fritidsintresse är hela mitt liv, det bästa någonsinn!

Så spenderade en lugn och skön dag hos mormor och morfar igår.
Åt gott och njöt av att kunna chilla dillen, hehe.
Och Gott Nytt År på er, lite i efterskott.. Det är för att
internet pajjar som vanligt när det blåser! De uråldriga träden faller och ledningen går av..
Tredje gången på drygt en månad!
Men blablablaaa, nu ska jag sluta prata om ingenting och visa lite bilder
från igår!












Me and my bruuuush here in the end!
Chaao amigos!

Kommentarer
Postat av: Lars ;)

Shit, asså han är så snygg <3



nr tack :*

2012-01-03 @ 23:46:18
Postat av: Amanda

har du så fint lockigt hår, eller lockar du det? :)

2012-01-05 @ 21:20:50
Postat av: Frida - Lilla Larssons

Till Amanda:

Så som jag har det på den bilden, så har jag lockat det! ;-)

2012-01-06 @ 02:06:09
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0