Livets vill ha

Gokväll goodies!
Åh. Det är så otroligt vackert med tjockt hår. Det är verkligen vackert!
Jag skulle så gärna vilja ha tjockt hår. Men jag får acceptera att jag
har svenskt hår, haha.
Mitt hår är egentligen spikrakt+ tuuuunt! Men jag har en gång i tiden
permanentat det så nu är det lite livligt och det gör(som tur är) att det ser något tjockare ut.
Men iallafall. Det jag vill säga är att ni som har tjockt hår, jag beundrar det
såååååååååå mycket!

Där är nästan för läckert tjockt hår + lite lockigt.
Det är mitt drömhår!
Här kommer några mycket goa bilder på ljuvligt hår!
Upptäckte här om dagen hur snyggt det är med flätor, mega snyggt.





Inspiration, japp 100%!
Molly Rustas har nog det snyggaste håret. Eller ja, men det har hon.
Långt. Tjockt. Vågigt.
+ att hon är så vacker! Följer hennes blogg mest av alla. Bäst.
Ville bara förmedla hur snyggt jag tycker det är.
Ha en go kväll, hehe.

Kommentarer
Postat av: MY VESTLUND

Jag tycker du påminner om Molly :D

2012-03-10 @ 10:40:22
URL: http://myvestlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0