Kaosrum

Heyy!
Kan lite snabbt uppdatera my weekend! Blandar tydligen engelska och svenska idag.. Haha. 
Fredagen var skön, började skolan halv två! Usch så sent! När jag går av bussen
för att gå till skolan, hoppas folk på för att åka hem! 
Men men, efter skolish var jag och kollade på Kapten röd med några vänner!
Det var väldigt roligt, hoppade upp och ner hela kvällen och han var grym! 
Lördagen spenderades hos hästapollen och kvällen hemma, mysiigt. 
Och idag då, släktkalas först, och nu ska jag rensa ut garderoben
från sommarkläder och sånt, galen röra där inne, haha. 
Sen ska jag ta mig en springtur, gottgott. 
 
Bilderna, är mindre smickrande.. Eftersom jag just nu bor i ett mindre smickrande rum!
Håller på att göra om så det är lite kaos just nu, men hoppas att resultatet blir braaa.



Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga bilder!:)

2012-09-17 @ 16:43:25
URL: http://ponnybruuudarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0