2013

Halli hallå vänner!
Hoppas ni alla hade ett bra nyårsfirande! Det hade jag, och det känns så fräscht och gött med ett nytt år, även om jag knappt fattat det!
Började året med en go dag i stallet, pigg på livet och glad i hågen, haha.
Och idag har jag pumpat på gymmet med min bästa vän! Love
Och ikväll ska vi ha en nyttig tjockiskväll, som vi kallar det haha.
Undrar hur nyttigt detta blir..
Åh jösses, vad vi ser klena ut på bilderna haha! Men den som inga muskler har, får till gymmet bege sig! Och nej, kom inte på något klyftigare än så, haha.
Nu ska jag göra lite projektarbete innan julia kommer!
God fortsättning på er!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1397776/images/2013/pic_50e47b9ce087c36cc14c9405.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0