Top Noch

 
Ni kanske tror att jag varit död sen jag tog körkort, haha.. Men så är det inte! 
Snarare tvärt om! Varit på bal, tagit studenten, börjat jobbet(som är jättekuuul) och 
lever livet helt enkelt! 
Lever lite väl mycket kanske, har nämligen blivit sjuk, men meeen snart är det 
över och då tar vi nya tag! 
Tror det är bra att stanna upp lite mitt upp i allt, och bara.. andas!
Hade en sån härlig "andas-kväll" med bästa jullis här om kvällen! Top noch är vad jag kallar det!
Vi satt i båten och knaprade på lite smått och gott!.. Som vi för övrigt gör alldeles 
för mycket, haha. 
Ska börja blogga bättre nu igen, har massa bilder på gång!!
Ha det gottit vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0