Lunch

Hej på er 
Ja, jag har inte så mycket att berätta just nu om mitt fantastiskt spännande liv.. 
Det är liksom.. Vindstilla för tillfället kan man säga, väldiigt vindstilla haha.
Lugnet innan stormen, I guess.
Fick på tal om ingenting nyss världens hjärtattack.
Satt i köket vid datan och så spelade jag musik i högtalarna i stora rummet
och så kom det en sån där skrillex-skrik låt.
Då blev jag arg för den var så irriterande och gick fram och sänkte volymen till längsta med
världens skruvarfart på volymknappen. Trodde jag i alla fall,
Tror ni inte att råkade höja till högsta istället?
Fick lust att båda gråta och svimma och hjärtat bulta så man
nästan kunde se det, haha. Det var ingen rolig överraskning direkt.. hehe.
Japp, så händelserikt är mitt liv idag haha. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0