Fri

Hej på er! 
Nu är äntligen högskoleprovet överstökat och jag har sååå mycket tid! Känner mig så fri! 
Istället för att jobba och sen skynda sig hem för att plugga varje minut som finns tills läggdags, 
kan jag åka till stallet, träna, vara med vänner eller bara sitta ute i solen
och lyssna på musik med min älskade varma choklad. 
Fritid tror jag det kallas hehe. 
Lite synd att solen har blivit väääääldigt blyg sedan i lördags och inte visat sig någonting..
Men det kommer ju flera soliga dagar som tur är!

Nu när jag har så mycket tid så tänkte jag börja blogga lite mer också!
Dagen till ära tänkte jag ta lite bilder och greja, men det gick ju sådär..
Blev inte någon seriös bild alls, och blev det någon så var den absolut inget att ha, haha. 
Men slänger upp några i alla fall, och hoppas att det går bättre i stallet sen! 
Underbart att bara kunna gå och ta låång tid på sig, fixa extra noggrant för pollen, rykta noga och länge,
rida länge och ordentligt och bara njuta hihi. 
Nu ska jag snart äta lunch hos farmor och sen bär det av till stallet. Mysig dag idag helt enkelt! 

Ta hand om er, puss! 

 
Första bilden är väl riktigt passande såhär i påsktider haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: ag

vilken fin påskkärring

2014-04-13 @ 16:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0