GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA

Åh, hur skönt känns det inte med ett nytt fräscht år?! 
Ser såå fram emot vad som ska hända detta år hihi. 
Helt oskrivet, bara göra massa nya roliga minnen! Känns ändå skönt att
2013 är över.
Det har varit underbara, roliga(!!!), tråkiga, mysiga, lärorika och kärleksfulla stunder! 
Man kan väl säga att första halvåret, hände det mycket typ hela tiden. 
Fantastiska stunder som bal, student, körkort och myyycket mer! 
Andra halvåret har för det mesta varit lärorikt haha. Kanske inte så händelserikt. 
När skolan inte längre bestämmer vad man ska göra, måste man själv ha någon storts plan
vart man vill. Och jag har inte riktigt haft det.. Jag vet inte vad jag vill göra, typ alls! 
Så det har varit ett tänkandes halvår kan man säga hehe.
Vilket jag lärt mig mycket på med, även om det inte blivit som jag kanske hoppats! 
Är väldigt nöjd med året som gått, men ser fram emot 2014 så det slår gnistor, haha. 

Mina nyårslöften är att umgås mer med min andra halva Jullis, och börjar även året
med två veckors godis och chipsförbud hehe(mest för att bryta julsnasket). 
Sen finns det mycket saker jag vill, även om det inte är löften på det sättet. 
Jag vill vara mer, leva mer, göra mer, ta mer chanser, satsa mera! 
Vill verkligen blogga mera! Vill blogga mycket, och om mera. Mer känslor, tankar och 
massa mer bilder! Mer plåtningar! 
Mer av mycket vill jag helt enkelt ha i 2014! Mer av livet. 
Så nu kör vi. Ska fylla det nya året med otroligt många minnesvärda stunder och dagar.
Jag är TAGGAD! 
 
Om någon har orkat läsa hela vägen hit ner, vill jag önska er lycka till i det nya året!
Ta chanser, och gör mer av det som gör dig glad! 
Det ska jag göra i alla fall hihi. 
Avslutar med en hej vild blandning av bilder från olika stunder det gångna året! 
Skulle kunna lägga ut minst 100 bilder om jag skulle få med alla fina stunder jag haft...
Men här kommer en bunt i alla fall hihi.

Och tack alla som gjort mitt år! Ni är guld värda. 
Gott nytt <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0