En härlig stund

Tjenixen!
Hade en så härlig stund förut idag. Skulle plugga lite matte till högskoleprovet, vilket inte var 
så härligt hehe, men tog filt, jacka och min meterlånga halsduk, en kopp varm 
choklad och satte mig på altanen i solen, och det var härligt! 
Blir helt lycklig av solen, fåglarnas kvitter och känslan av att våren snart är här. 
Och idag körde jag med rutan nervevad för första gången på året, det var också en 
riktigt härlig känsla! Blev kär i stunden hihi. 
Blev påmind av så många underbara sommarminnen, och åååh vad jag längtaar! 
Men först ska det bli vår, och jag bara njuter! 


Och nej, jag drack inte cidrarna som står på bordet haha. 
Mamma ställde dom där för att inte duken skulle lyfta!
Men visst ser det lite somrigt ut? Hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0