Lunch & lite annat

Nemen hallå på er!
På detta ställe händer det inte allt för mycket haha... Är verkligen inte bra på att uppdatera
med jämna mellanrum! Blir liksom periodvis, alltid, på något vis hehe. 
Jag bloggar mest för bildernas skull, jag tycker sååå mycket om att fota och det 
jag fotat vill jag dela med mig av. Men denna delen av halvåret är verkligen ingen
rolig eller inspirerande fototid! I alla fall inte för mig som mest fotar utomhus.
Det har ju bara varit mörkt, grått, slaskigt och regnigt, usch Sverige! 
Och då blir inte mycket fotande, och inte heller mycket bloggande med andra ord!
Men. Känner mig väldigt väldigt glad över att det är ljust ute så länge nu!
Och luften är så underbar, frisk och vårig. Blir ju helt lycklig!
Vill inte att det ska bli mörkt någon gång ute haha... 
Det är precis som att när det blir mörkt ute är dagen över, min hjärna går ner
till aktivitetsfaktor 0 typ haha, och man kan inte göra något mer. It´s over helt enkelt, hehe.
Nu går det verkligen mot ljusare tider, dagen blir längre och livet blir roligare! 
Och jag skriver så det står härliga till märker jag haha. 
Har inte bloggat på ett tag ju, måste vara det! 

Här kommer i alla fall några bilder på gårdagens lunch!
Pannkakor(i våffeljärnet haha) av lite gottigheter som havregryn, kakao, honung med mera hihi.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0