En eftermiddag i Kanada

 
 
Igår kväll var vi på horse sale, som auktion med hästar. Hästarna rids i en liten
arena och sedan får man buda på dom, högst får köpa hästen. 
Det var också en upplevelse, haha. Får göra många grejer här som jag inte hade fått
chansen att göra hemma.
Har vi ens hästauktioner i Sverige liksom? 
Eller det kanske vi har haha. Men inte som jag skulle gått på, så kan man säga i alla fall!
Och det roligaste av allt var ju att vi fick med oss denna vackra valacken ovan. Jag kände mig jätteglad över det, nog mest av alla haha. 
Här har ni en hel hög med bilder(blir alltid väldigt många av någon anledning) från min eftermiddag 
med alla pollar. 

Ha det riktigt gott och ta hand om varandra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0