Sista kvällen

Hellooo there!
Jaha, då var tiden på ranchen över..(??) Vad hände? Haha. 
Saknar det redan... Samtidigt som att jag ser fram emot att komma hem! 
Känns så konstigt när jag har sett fram emot detta så längee, och skulle ju vara borta massa dagar och nu, vips, så är det över. 
Har varit så väl omhändertagen och ja, det var allt smärtsamt att säga hejdå. 
Som jag sa till dom när min skjuts hade kommit, det är bäst att jag hoppar in nu annars kommer jag 
börja gråta, haha. Kommer sakna dom och hela grejen, själva resan i sig!
Så otroligt glad att jag faktiskt följde min dröm och gjorde detta. 
Men än är inte äventyret över! Sitter just nu i vandrarhemmet i Calgary och skriver.
Ska bo här några dagar och turista runt, ha lite semster. Har ju faktiskt jobbat dessa fyra veckor!
 
Imorgon ska jag till Banff Nationalpark med en tjej som var på en branding vi var på(när dom märker kalvarna). 
Sjukt gulligt av henne att vilja visa mig runt och ge mig lite sällskap. Och hon är inte den första här som
bryr sig om mig(som jag inte känner), kan jag säga! Folk är verkligen vänliga här, sociala och trevliga!
Jag är är ensam fast ändå inte. Jättebra land att göra sin första ensamma resa till!
 
Här kommer några bilder jag tog igår kväll, alltså min sista kväll där. Och den var ljuvligt vacker!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0