That feeling

 
Känslan att stå på toppen och se ut över detta...!! Jag får nästan nypa mig i armen
för att förstå att det är på riktigt. 
Kommer kännas konstigt att inte kunna se Göteborg hemifrån huset, haha. Van vid att se fleraaaa mil 
vart man än vänder sig här! 
Och kommer sakna hunden, goa goa Chet. Kommer sakna mycket kan jag meddela. 
Men ser också fram emot att komma hem, det kommer bli som en nystart! 
Som att se sitt liv med nya ögon, och jag ser att mitt liv inte alls är så dumt haha. 
Har man möjlighet tycker jag alla ska göra en liknande resa, det är supernyttigt!
Och superkul, ett grymt minne som jag kommer ha med mig heeela livet. 

Ta hand om varandra och njut av livet!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Märta kusinis

När du kommer hem måste vi ha en liten kusinkväll så att du får berätta allt!! :))<3

Svar: Ja det tycker jag låter som en ypperlig idé! Mysig kväll vid havet med filt, jordgubbar och choklad kanske hade varit ngt hihi!
Frida

2015-05-18 @ 13:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0